مرجع ارائه آموزشهای روزانه و رایگان در حوزه ی پیشرفت شخصی و راهکارهای موفقیت 
پیوندهای وبلاگ
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر

كافی است در مورد راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام جستجو كنید تا با عبارت ربات اینستاگرام روبرو شوید. یك ربات كه ظاهراً كمكتان می‌كند تا به سرعت فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش بدهید، فالوئرهای واقعی و ایرانیكه از قضا به صفحه شما هم علاقه دارند.

ربات اینستاگرام كم‌هزینه‌ترین و بهترین راه برای افزایش فالوئرها در اینستاگرام است. اما این ربات دقیقاً چیست و چه كاری انجام می‌دهد؟ در این مقاله قرار است پاسخ هر ۲ سوال را به شما بدهیم.

ربات اینستاگرام چیست؟

قبل از آنكه ربات اینستاگرام را به شما توضیح بدهم، لازم است در مورد یك روش متداول افزایش فالوور صحبت كنیم.

یكی از بهترین راه‌های جذب كردن فالوئرهای جدید برای یك پیج، تعامل با پیج‌های دیگر است. یعنی اینكه شما شروع به لایك كردن، كامنت گذاشتن یا فالو كردن آدمهایی بكنید كه فكر میكنید به پیج شما علاقهمند هستند تا آنها هم به سراغ پیج شما بیایند. هیچ بعید نیست خود شما قبلاً این روش را امتحان كرده باشید و بازدهی بالای آن را دیده باشید، یا حتی كسانی برای افزایش فالوئر با همین تكنیك شما را فالو كرده‌ باشند.

فهمیدن دلیلِ موثر بودن این روش چندان سخت نیست. كاملاً طبیعی است كه وقتی كسی به پیج شما لایك، كامنت یا فالو بدهد، شما هم متقابلا كنجكاو می‌شوید تا صفحه او را بررسی كنید و اگر این صفحه را دوست داشتید، آن را دنبال كنید. اصلاً ما در روانشناسی یك اصل به نام عمل متقابل داریم كه به خوبی دلیل این رفتار ما آدم‌ها را توضیح می‌دهد. اگر دوست داشته باشید بیشتر بدانید می‌توانید مطلب تاثیر عمل متقابل را در وبلاگ نوین بخوانید.

حالا بگذارید دوباره به ربات اینستاگرام خودمان برگردیم. كاركرد یك ربات افزایش دنبال كننده اینستاگرام، دقیقاً همان چیزی است كه در بالا توضیح داده شد. یعنی ربات اینستاگرام یك برنامه یا نرم افزار است كه در نقش پیج شما، به سراغ آدم‌هایی می‌رود كه احتمالاً به پیج شما علاقه‌مند هستند و با آنها تعامل ایجاد می‌كند (همان لایك، كامنت، فالو و …).

تنها فرق این برنامه این است كه دیگر همه‌چیز به صورت خودكار انجام می‌شود و شما فقط باید تنظیمات اولیه‌ای به این ربات بدهید. در ادامه دقیقاً طرز كار این ربات و قابلیت‌هایی كه اكثر ربات‌های خوب اینستاگرام (ازجمله ربات خود ما) دارند را به شما توضیح خواهم داد.

 

ربات اینستاگرام چگونه كار می‌كند؟

حالا كه فهمیدیم ربات اینستاگرام چیست، وقت آن است كه به سراغ نحوه فعالیت آن برویم. یك ربات خوب جذب فالوور اینستاگرام، هم می‌تواند در افزایش فالوورهای واقعی (و صد البته، ایرانی) شما بسیار تاثیرگذار باشد، هم دقیقاً كسانی را به صفحه شما جذب می‌كند كه به آن علاقه‌مند هستند. اما این موضوع چگونه انجام می‌شود؟

شما در هنگام تنظیم ربات، ۲ مساله كلی را باید مشخص كنید كه در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم. البته توضیحات من در مورد ربات افزایش فالوور اینستاگرام است اما این هر ربات خوبی باید از همین ویژگی‌ها برخوردار باشد.

مساله ۱: چگونه می‌خواهید تعامل داشته باشید؟

همانطور كه گفتیم، شما با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید به روش‌های مختلفی با كاربر تعامل داشته باشید:

  1. ربات شما می‌تواند به صورت اتوماتیك پست‌های دیگران را لایك كند.
  2. ربات شما می‌تواند كامنت‌های خودكار بر روی پست‌های دیگران بگذارد.
  3. ربات شما می‌تواند به صورت خودكار پیج‌های مرتبط را فالو كند و اگر دلتان بخواهد پس از مدتی آنها را آنفالو كند.

هنگامی كه شما یك ربات اینستاگرام را خریداری می‌كنید، می‌توانید مشخص كنید كه این ربات از كدام روش‌های ذكر شده برای جذب فالوور استفاده كند. به علاوه، می‌توانید سرعت انجام هر یك از این فعالیت‌ها را مشخص كنید. مثلاً ربات را به نحوی تنظیم كنید كه هر ساعت، ۱۰ پیج هدف را فالو كند.

و اینگونه است كه ماهیانه شما می‌توانید هزاران فالوئر (كه البته اشتباها می‌نویسند فالوور)  جدید برای پیج خود پیدا كنید. آدم‌هایی كه واقعی هستند. اما ما گفتیم این آدم‌ها به پیج شما علاقه‌مند هم هستند. چگونه یك ربات از پس چنین چیزی بر می‌آید؟

این مربوط به مساله دوم ما می‌شود.

 

مساله ۲: با چه كسانی می‌خواهید تعامل داشته باشید؟

مطمئناً چندان به سود شما نیست كه یك پیج انگلیسی را فالو كنید. چون در بهترین حالت، قرار است یك فالوئر خارجی به دست آورید. فایده هم ندارد اگر پست كسی را لایك كنید كه كوچكترین علاقه‌ای به پیج شما ندارد. در نهایت چنین آدمی قرار نیست به دنبال كننده شما تبدیل شود.

چیزی كه شما می‌خواهید مشخص است: فالوورهای واقعی و ایرانی (شاید هم فقط خارجی). و برای اینكار، ربات های اینستاگرام یك قابلیت فوق‌العاده را به شما ارائه می‌دهند: مشخص كردن و هدفگیری كسانی كه مخاطبان اصلی شما هستند. آن هم به ۳ روش مختلف.

در ادامه تك تك روش های هدفگیری مخاطبان توسط ربات افزایش فالوئر اینستاگرام را به شما توضیح خواهم داد:

 

  1. افزایش فالوئر و لایك با ربات اینستاگرام

اكثر كاربران اینستاگرام از هشتگ برای مشخص كردن موضوع پست‌های خود استفاده می‌كنند و ربات های اینستاگرام یك فرصت استثنایی به شما می‌دهند تا از این موضوع استفاده كنید.

كافی است مشخص كنید كه چه هشتگ‌هایی به كار شما مرتبط هستند. مثلاً اگر كار شما در زمینه لباس است، می‌توانید كسانی را هدف فعالیت‌های ربات خود قرار دهید كه از هشتگ #لباس و #مد در پست‌های خود استفاده كرده‌اند.

  1. یك مكان جغرافیایی را هدف بگیرید

مواقعی هم هست كه شما فقط به دنبال كاربرانی هستید كه در یك مكان مشخص هستند. مثلاً می‌خواهید فالوئرهای شما از یك شهر مشخص مثل تهران یا مشهد باشند. آن وقت كافی است برای ربات اینستاگرام خود این مكان را تعیین كنید تا به سراغ كاربرانی برود كه پست‌هایی در مكان (Location) مد نظر شما منتشر كرده‌اند.

البته، لازم نیست هدفگیری جغرافیایی شما به بزرگی یك شهر باشد. گاهی می‌خواهید فقط یك منطقه را هدف قرار دهید. مثلاً كسانی كه در تجریش هستند. و چنین چیزی هم توسط ربات اینستاگرام ما ممكن خواهد بود.

  1. یك پیج (رقیب را) هدفگیری كنید

وقتی كسی به پیج‌های مشابه شما علاقه‌مند باشد، به احتمال زیاد از پیج شما هم خوشش خواهد آمد. پس هدفگیری چنین آدم‌هایی قطعاً به سود شما خواهد بود. و خوشبختانه ربات اینستاگرام دیدوگرام، چنین امكانی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. یعنی با استفاده از آن می‌توانید با فالوئرهای یك پیج دیگر هم تعامل داشته باشید.

شما می‌توانید هدفگیری‌های پیچیده‌تری هم داشته باشید

البته این پایان كار یك ربات نیست. راه‌های پیچیده‌تری هم برای تنظیم یك ربات وجود دارد كه متناسب با نیازتان می‌توانید از آنها استفاده كنید.

برای مثال، فرض كنیم كه فعالیت صفحه شما در زمینۀ فروش لباس است. پس می‌بایست كسانی را هدف قرار دهید كه به مد و لباس‌های جذاب علاقه‌مند هستند. برای این منظور، چند هشتگ مختلف از جمله #مد و #خرید_لباس را برای ربات اینستاگرام خود مشخص می‌كنید.

اما مساله اینجاست كه وقتی كسی از یك هشتگ مثل خرید لباس در پست‌های خود استفاده می‌كند، به احتمال زیاد، خودش یك فروشنده لباس است و رقیب شما محسوب می‌شود. پس تعامل با او فایده‌ای ندارد. اما كسانی كه با او تعامل دارند برای شما مهم هستند. مثلاً كسی كه برای پست او كامنت گذاشته است. در نتیجه اگر این افراد را دنبال كنید، قطعاً به سود شما خواهد بود. همانطور كه حدس زدید، تنظیمات پیشرفته ربات اینستاگرام ما به شما اجازه چنین كاری را هم می‌دهد.


رشد درخت اینستاگرام با استفاده از ربات افزایش فالوور

ربات اینستاگرام در جذب فالوئرهای جدید چقدر تاثیر دارد؟

خب، تمام این‌ها در حرف قشنگ است. اما سوال بزرگ اینجاست كه استفاده از یك ربات اینستاگرام، واقعاً چقدر در جذب فالوئرهای جدید تاثیر خواهد داشت. در جواب باید بگویم كه طبق تجربه، متوجه شده‌ام كه به طور متوسط، یك پیج در ماه می‌تواند ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فالوئر جدید بدست آورد.

اما نباید فراموش كنید كه گرفتن فالوئرهای جدید كاملاً بستگی به كیفیت پیج شما دارد. اگر صفحه جذابی داشته باشید، گرفتن ۵۰۰۰ فالوئر جدید در یك ماه هم دور از ذهن نیست. اما اگر صفحه شما جذاب نباشد، بازدهی ربات افزایش فالوئر شما هم كمتر خواهد بود.

این یعنی استفاده از ربات اینستاگرام، علاوه بر بالا بردن تعداد فالوئرهای شما، یك مزیت دیگر هم خواهد داشت. اینكه بتوانید پیج خود را از نظر جذابیت بسنجید و كیفیت آن را به مرور زمان بهتر كنید. این حرف به این معناست كه اگر ربات شما ماهانه كمتر از ۱۰۰۰ فالوئر را جذب كرده است، شما صفحه‌ی چندان جذابی ندارید و باید در صفحه‌ی خود تجدید نظر كنید.

 

چه گزارش‌هایی كه از یك ربات اینستاگرام خواهید گرفت؟

آخرین مساله‌ای كه می‌خواهم در مورد آن صحبت كنم، گزارش‌هایی است كه از یك ربات دریافت می‌كنید. هر چه نباشد، شما باید بدانید كه ربات شما مشغول چه كاری است و چقدر در رسیدن به هدف خود یعنی افزایش فالوئر شما موثر عمل كرده است.

ربات‌ ما و سایر ربات‌های خود اینستاگرام، گزارش‌های مختلفی را در لحظه در اختیار شما می‌گذارند. از جمله اینكه تا به حال چه تعداد لایك و كامنت گذاشته‌اند و چند نفر را فالو یا آنفالو كرده‌اند.

یك گزارش جالب دیگر ربات‌ها، میزان افزایش فالوئر است. یعنی به شما می‌گویند كه از زمان فعال شدن ربات، چه تعداد فالوئر جدید به دست آورده‌اید. این گزارش همچنین شامل یك درصد جذب هم می‌شود كه به شما می‌گوید چه درصدی از مخاطبانی كه ربات هدف قرار داده است، جذب پیج شما شده‌اند.

در نهایت، دوست دارم یك گزارش جالب دیگر كه ربات دیدوگرام به شما ارائه می‌دهد را هم معرفی كنم، یعنی متوسط درصد جذب تمام ربات‌هایی كه در دیدوگرام فعال هستند. این گزارش به شما كمك می‌كند تا كیفیت پیج اینستاگرام خود را نسبت به سایرین بسنجید و تا جای ممكن آن را بهبود ببخشید.

آیا ایدۀ استفاده از ربات اینستاگرام برای شما جذاب شد؟

تا به اینجا، مطمئن هستم كه با ربات اینستاگرام به خوبی آشنا شده‌اید و از قابلیت‌های آن سر در آورده‌اید. اما هیچ بعید نیست كه حالا دوست داشته باشید بیشتر در رابطه با این نرم‌افزار اینترنتی اطلاعات كسب كنید و شاید حتی یك خرید ربات اینستاگرام برای خودتان فعال كنید.


منبع: وبلاگ همیار وب




طبقه بندی: ریپورتاژ آگهی،
برچسب ها: ربات اینستاگرام، ربات افزایش فالوور اینستاگرام، خرید ربات اینستاگرام،
[ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 08:57 ق.ظ ] [ احمد حیدری ]
.: Design By: Ahmad Heydari :.

درباره وبلاگ


مرجع ارائه آموزشهای روزانه و رایگان در حوزه ی پیشرفت شخصی و راهکارهای موفقیت